La Fundació La Roda participa a la 4a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

643893_428101783912808_24920643_nIngenieria Social i l’Associació + Responsable organitzen la 4ª Setmana de la Responsabilitat Social Corporativa de Catalunya. Més de 50 empreses i les principals institucions del país es reuniran a Barcelona per reflexionar i presentar les accions que les comprometen socialment.

El proper 12 de Juny arrenca la 4ª Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya, esdeveniment consolidat com a referent entre entitats, administració, empreses i ciutadania per mostrar les seves bones pràctiques en Responsabilitat Social, accedir a recursos i conèixer més sobre com gestionar l’organització amb més valor afegit. En el transcurs d’aquesta setmana podrem gaudir de diverses activitats com la Fira RSE, conferències, Portes Obertes, Tallers, Cinema, Formació,… i totes elles gratuïtes!

Enguany, dins el compromís de col·laboració en la conscienciació general envers la responsabilitat social, la Fundació La Roda, participarà a la fira del Saló Tinell de Barcelona donant a conèixer les línies d’acció de la nostra entitat. Així mateix, el 14 de juny ens podreu venir a visitar a les nostres instal·lacions del carrer la Sèquia, dins la programació de Portes Obertes d’empreses amb el distintiu de Etiqueta Responsable. De 9.30 a 14.30h, tot el que s’hagi inscrit podrà conèixer La Roda per dins i us explicarem quines accions estem implementant dins la filosofia de la RSE.

Enllaços relacionats

DIA RSE: Portes obertes