La Fundació La Roda participa a l’Assemblea General de l’ENS de Comunicació Associativa

6797283088_e8b81871ca_mL’acte, que va tenir lloc al Palau de la Generalitat el dia 7 de febrer de 2012 a les set de la tarda, es va iniciar amb el discurs d’obertura que varen fer el president de l’ENS, Sr. Antoni Carné, i el Molt Honorable President de la Generalitat, el Sr. Artur Mas. Tots dos van reconèixer en els seus discursos la tasca de la societat civil, en aquests moments tan difícils de crisi econòmica. Per la seva part, el President Mas, va desitjar una bona jornada de treball i va respondre que traslladaria al Conseller de Cultura la demanda de la creació d’un Institut de Cultura Popular. Una proposta que d’entrada va valorar com una bona iniciativa, sobretot després de que el president de l’ENS, en el seu parlament, parlés de que no es pretenia sobrecarregar l’aparell institucional i econòmic de la Generalitat.

Durant l’assemblea que va durar gairebé dues hores, les entitats van aprovar per majoria tots el punts del dia, així com la memòria i el balanç del 2011 i el pla de treball amb els pressupostos del 2012.

L’ENS de Comunicació Associativa agrupa actualment a les 21 federacions més representatives de la cultura popular catalana.