La Fundació La Roda participarà al Speakers’Corner de la 25a Trobada Ciutadana organitzada per “20 minutos”.

glorieta2La Fundació La Roda ha estat un dels convidats a participar aquest divendres 9 a la marató de Speakers’Corner o el Racó del Orador, que durant 10 hores seguides oferirà la opinió de mes de 100 representats de la societat civil sobre el tema: “La Catalunya que vull, la Catalunya que volem”.

De les 8.00 fins les 18.00 hores, polítics, portaveus d’entitats e institucions socials, educatives i culturals parlaran des de un pedestal instal·lat a la glorieta del Parc de la Ciutadella que ha estat dissenyat i elaborat pel taller ocupacional per a discapacitats intel·lectuals de la Fundació Artesà del Poble Sec. Aquest escenari ha estat escollit per la seva proximitat al Parlament i amb la voluntat de recollir l’esperit genuí del “Speakers’Corner” que es va instaurar al segle XIX en el Hyde Park de Londres, després de les revoltes ciutadanes a favor de la democràcia i el dret d’opinar sobre la política del país.

A les 12 del migdia, un representant molt especial de la Fundació La Roda, pujarà a la glorieta i explicarà quina es la Catalunya que volem per nosaltres i per tots.

Us hi esperem.