La Roda assisteix a l’Acte de presentació del programa de Barcelona com a Capital Europea del Voluntariat 2014

El passat dilluns 3 de març es va presentar oficialment la programació de Barcelona Capital Europea del Voluntariat 2014

La consellera Munté va remarcar que la Generalitat se sumarà a les actuacions que durà a terme l’Ajuntament amb un seguit de propostes que promocionen i difonen el voluntariat i el seus valors des de diversos àmbits, milloren les competències i les capacitats de les persones voluntàries que actuen en les entitats de voluntariat i potencien el treball en xarxa entre els diferents agents que intervenen en un territori (administracions públiques, entitats, universitats, empreses…).La consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, acompanyada del tinent d’alcalde, Joaquim Forn, el comissionat de Participació Ciutadana, Carles Agustí, i la directora del Centre Europeu del Voluntariat, Gabriella Cívico, van presentar el programa d’actes concebut amb motiu del nomenament de Barcelona com a Capital Europea del Voluntariat 2014. Durant l’acte,es va fer la signatura del Memoràndum d’Entesa entre l’Ajuntament i el Centre Europeu del Voluntariat.

La consellera també va destacar que aquesta capitalitat “és el reconeixement a un tret identitari de la societat catalana i als milers de voluntaris i voluntàries del nostre país”.