La Roda assisteix a l’acte de reconeixement de bones pràctiques de responsabilitat social

ereconegudesLa Fundació La Roda assisteix com a entitat convidada a l’acte de reconeixement de bones pràctiques de responsabilitat social que va tenir lloc el passat dilluns 15 de desembre a la Llotja de Mar de Barcelona. Amb aquesta iniciativa s’ha volgut reconèixer el paper actiu i compromès que porten a terme les empreses petites i mitjanes en matèria de responsabilitat social. Les vint empreses recullen una gran diversitat, desectors, de territori, de dimensions, de propietat, o d’antiguitat.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, i el president del Consell de Cambres de Catalunya, Miquel Valls, van presidir l’acte com a mostra de suport al reconeixement de les empreses que aposten per la millora de la competitivitat des del compromís a la societat.

En aquest acte, es va presentar el llibre de bones pràctiques d’RSE amb un recull de fitxes de pimes catalanes que amb naturalitat estan integrant la responsabiltat social en la gestió empresarial. També es va anunciar la convocatoria dels Premis d’RSE per al 2015 que reconeixeran el que fan tant les empreses grans com les pimes amb la voluntat de fer-lo anualment per facilitar que moltes més empreses petites i mitjanes es vagin incorporant a la gestió de l’RSE.

El tancament de l’acte va correspondre a Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació, que va indicar que la recuperació econòmica ha de permetre fer empreses més sòlides i que s’orientin a crear valor compartit. Segons Puig, en moments de rigor pressupostari cal posar en valor les empreses que gestionen l’RSE, ja que donar-los suport és apostar per la reinversió i creació de riquesa, de manera que l’RSE contribueix a la recuperació econòmica.