La Roda present al V Aniversari de la Fundació Real Dreams i la I Edició dels Premis Migranodearena.

marcfoto010El passat 4 d’octubre, la directora de La Roda, Anna Corbella, acompanyada de Lluís Gómez, patró de La Roda, va assistir al sopar solidari del V Aniversari de Fundació Real Dreams i al lliurament de la I Edició dels Premis Migranodearena. Durant la celebració, el President de la Fundació Real Dreams, va explicar els èxits aconseguits en els últims 5 anys i va agrair la col·laboració de totes les persones, empreses i ONG’s que han col·laborat amb la Fundació.

A continuació, es va fer el lliurament de la I Edició dels Premis Migranodearena, amb la finalitat de reconèixer, promocionar i finançar les iniciatives solidàries impulsades a través de migranodearena.org creat al 2011. Els guanyadors d’aquesta edició, Víctor Mangrané, DKV i Pallapupas van rebre un xec de mil euros destinats a l’ONG a favor de la qual es va iniciar el repte solidari.