La Tamborinada torna a omplir el Parc de la Ciutadella de jocs, música i espectacles infantils

L’edició d’enguany de l’esdeveniment cultural i de lleure familiar més important de Barcelona coincideix amb els 50 anys del Grup de Folk

La Tamborinada ha omplert en aquesta edició el Parc de la Ciutadella de milers de famílies que van poder participar i gaudir de l’esdeveniment infantil més gran de Barcelona.

Durant tota la jornada, les més de 40.000 persones que van passar per la Tamborinada, van poder participar i gaudir de més de 30 dels millors espectacles infantils que durant tot el dia es van representar als 4 escenaris repartits pel parc. Els jocs tradicionals i les activitats esportives també van ser els grans protagonistes pels més petits de la casa que no van dubtar en experimentar, tant al passeig dels til·lers com als voltants de la plaça de la cascada, escalant pel rocòdrom o practicant la seva punteria als jocs de fusta.

Les carpes que allotjaven els tallers de treballs manuals no van parar de rebre els nens i nenes que en aquesta 41a edició es van dedicar a difondre la tasca que la Fundació La Roda desenvolupa als barris de Catalunya en l’àmbit de la cultura popular, la interculturalitat, el medi ambient i el consum responsable.

Com sempre, els espectacles itinerants no van faltar engrescant al públic assistent amb les seves bromes i la música que compartien amb colles de gegants.

El plat fort de la festa va ser la cloenda amb el concert homenatge dels 50 anys del Primer Festival Folk CAT “VEUREU COM DANSA EL POMER. 50 anys del Festival Folk 1968-2018” amb la participació del Grup de Folk històric: Jaume Arnella, Oriol Tramvia, Pau Riba, Jordi Pujol, Montserrat Soler, Consol Casajoana, Gabriel Jaraba, Isidor Marí, Albert Batiste, Jordi Batiste, Josep Ma Camarasa, Falsterbo: Eduard Estivill, Montse Domènech, Jordi Marquillas, Albert Guitart, Ricky Araiza i el col·lectiu Els Cinc Dits d’Una Mà, en homenatge i record a Xesco Boix, amb Àngel Daban, Lluís Ma Panyella, Noè Rivas i Jep Valls. Presentat per Jordi Pesarodona i il·lustracions en directe de Valentí Gubianas.

Mira AQUÍ les fotos d’aquesta edició