Revista Carrer

És difícil explicar de forma resumida el que ha suposat per a La Roda la revista “CARRER” en els seus 27 anys de vida.

Des de l’abril-maig de 1987 a desembre de 2012 la revista “CARRER”es confeccionava amb l’equip de treballadors de La Roda i els col·laboradors que anaven i venien. Durant els primers números la revista sortia amb una regularitat mensual, però amb el pas del temps la periodicitat es va anar canviant segons els recursos, tant materials com de personal.

En el context del treball respectuós cap al desenvolupament sostenible que La Fundació La Roda duu a terme com a agent social compromès, aquesta publicació no impresa és una aposta més de l’ús responsable i eficient amb els recursos naturals.

L’esperit del naixement del butlletí electrònic “Carrer” és el de proporcionar informació sobre la Fundació, els seus projectes, les seves entitats i tot el que és relatiu al món de la cultura i el lleure.

En combinació amb la nostra web,http://www.fundaciolaroda.cat, volem aconseguir reunir notícies i esdeveniments d’interès perquè pugueu rebre-ho de forma còmoda en el vostre correu.

El butlletí “Carrer” té una periodicitat mensual i podeu subscriure-us fent CLIC aquí. Tanmateix, podreu donar-vos de baixa en qualsevol moment sense cap inconvenient. No és una publicació intrusiva ni es tracta de SPAM.