Octava edició de la campanya, Per Sant Jordi cap nen sense llibre

Un any més, 8tv i Danone posen en marxa la campanya «Per Sant Jordi cap nen sense llibre».
Aquesta iniciativa solidària té com a objectiu recaptar llibres per tots els nens i nenes amb manca de recursos. Particulars, escoles i editorials participen com cada any aportant material que s’enviaran a entitats socials com Fedaia, la Fundació La Roda i l’hospital Sant Joan de Déu.

En aquest sentit, la Fundació La Roda s’ocupa durant tot l’any de portar cultura i lleure als barris de tot Catalunya i aquests dies, serà un dels punts de recollida per les entitats socials i culturals vinculades amb el lleure als barris. D’aquest forma, volem participar en aquesta campanya per garantir que tots els nens i nenes rebin un llibre per Sant Jordi.

Si ets una entitat social i vols participar en la campanya «Per Sant Jordi cap nen sense llibre» posa’t en contacte amb nosaltres.