Pep Morella, és el nou president de la Fundació La Roda

S’incorpora en un moment complicat de l’entitat amb reptes importants en el món de la cultura i el lleure.

El patronat de La Roda va aprovar per unanimitat la configuració dels nous òrgans de govern amb Pep Morella al capdavant com a president de la Fundació i en substitució de Lluïsa Celades, que presidia l’entitat des de la seva creació el 1977.

D’aquesta forma, iniciem una nova etapa amb la il·lusió de formar part d’una entitat consolidada, i arrelada en el territori, amb un gran ventall de projectes de gran valor educatiu, amb la tranquil·litat de comptar amb un equip molt professional i que treballa per donar suport a les 60 entitats repartides en més de 35 municipis.

El nou president de La Roda va voler agrair a la seva predecessora la feina feta durant tots aquests anys: «Volem que La Roda segueixi essent, com ho ha estat aquests 41 anys, una eina útil pel lleure, la cultura i l’associacionisme català i per fer-ho esperem seguir comptant amb el vostre suport i estima». D’aquesta manera, Morella agafava la presidència d’una entitat que seguirà apostant per la cultura i el valor educatiu del lleure.

Pep Morella es converteix en el segon president de La Roda i va expressar l’honor de presidir l’entitat cultural més important de Catalunya, manifestant que afronta el nou càrrec amb molta il·lusió.