Premi Lluís Carulla per La Roda

logo_carulla_webLa Fundació Lluís Carulla ha atorgat el IX Premi d’Educació en el Lleure a la Fundació La Roda d’Accions Culturals i del Lleure per la seva dilatada trajectòria al llarg de més de trenta-cinc anys d’història.

La Roda ha estat premiada per esdevenir una entitat educativa de referència gràcies a la tasca desenvolupada a través del teatre, de la música i de la llengua catalana. Mitjançant l’educació en el lleure som presents a tots els barris de Barcelona i pràcticament a totes les poblacions de Catalunya, i participem en diverses iniciatives europees. Per portar a terme incansablement projectes solidaris com la Tamborinada, tallers de teatre social, la formació de professionals del sector del lleure i la lluita contra l’exclusió a través de tradicions festives integradores hem aconseguit el reconeixement públic de la Fundació Lluís Carulla. Un premi per treballar amb l’objectiu d’arribar al cor de la ciutadania per difondre la cultura i les tradicions del país.

A banda de La Roda, la Fundació Marianao, l’Associació Educativa Integral del Raval i Associació Candela, l’Agrupament Escolta i Guia Montpalau, l’Associació per a les Presons pel Canvi i el Grup Infantil Sant Cosme han estat les entitats guardonades.

L’objectiu d’aquests premis és reconèixer projectes, experiències i trajectòries de caràcter educatiu dins l’àmbit de l’educació social i del lleure.

En aquesta novena edició, l’entrega de premis,que compten amb el suport de la Secretaria General de Joventut i del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), es farà a la sala Cotxeres del Palau Robert el dia 18 de març a les 7 de le tarda.