Premis Voluntariat 2012

img_1458_0Amb l’objectiu de posar en relleu la important contribució social del voluntariat, El Departament de Benestar Social i Família, a través de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària, convoca cada any aquest premis.

En aquesta XX edició, han resultat guanyadors la Fundació Servei Solidari per la Inclusió Social, Creu Roja Catalunya, Plataforma per la Llengua i el Casal dels Infants, entitat aquesta membre de la Fundació La Roda per la qual cosa ens alegrem de forma especial.

El president del Casal, Dani Jorquera, rep el Premi en nom del Casal, entitat de voluntariat que el darrer any ha comptat amb el suport de més de 750 persones voluntàries que s’han implicat en els equips per acompanyar els infants i joves que viuen situacions de fragilitat als barris més vulnerables del país. Fer de voluntari i voluntària és assolir un compromís amb les persones. Al Casal vol dir integrar-se en un equip de treball i formar-ne part activa, adquirint uns valors que ens identifiquen. Els voluntaris fan possible el desenvolupament de molts dels projectes de l’entitat. Aporten la seva experiència, el seu punt de vista crític amb la realitat, la seva empenta, i la seva motivació pel canvi.

L’entrega dels guardons es va fer durant l’acte de commemoració del Dia Internacional del Voluntariat, que celebren conjuntament la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Federació Catalana de Voluntariat Social a l’Auditori de Barcelona.