Programacions nadalenques a El Corte Inglés

Aquest cap de setmana comença la programació de Nadal als centres que El Corte Inglés té a Catalunya.
Del 2 de desembre fins al 30 de gener, tots els nens i nenes podran gaudir d’espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles o música en directe programats per la Fundació La Roda als espais del centre comercial.

Com tots els anys, la programació d’espectacles familiars de La Roda, és l’escollida per a la campanya de Nadal als centres de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell, Tarragona i Girona com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i la responsabilitat social que això suposa. Totes les programacions que es contracten amb La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la fundació manté amb les entitats culturals i socials en tot el territori.

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa un important impuls a projectes socioculturals que, com en La Roda, actuen com a elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.
És per això, que la col·laboració d’empreses privades amb entitats d’iniciativa social en la prestació de serveis possibilita l’existència d’unes prestacions que responen de forma adequada a les necessitats existents en la població.

Més informació AQUÍ