Rebem el certificat d’adhesió al Programa d’Acords Voluntaris

img-20150723-wa0037El passat 23 de juliol, l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic va organitzar el tercer acte de lliurament de certificats a les entitats adherides al Programa d’Acords Voluntaris al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat.

A l’acte, que va estar presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila i Vicente, es van lliurar 46 certificats a entitats adherides durant l’últim any a aquest programa de reducció d’emissions de CO2, entre les quals esta la Fundació La Roda.

Amb aquesta acreditació, La Roda forma part del grup d’entitats adherides al programa d’acords voluntaris per a la reducció de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle a Catalunya.

La directora de la Fundació La Roda, Anna Corbella, va ser l’encarregada de recollir el certificat.