Relacions entre empreses i organitzacions no lucratives

img-20151014-wa0001

El passat 14 d’octubre, l’equip directiu de La Roda, va poder assistir a la jornada sobre “Relacions entre empreses i organitzacions no lucratives” organitzada per l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar i Respon.cat, iniciativa empresarial per al desenvolupament de la Responsabilitat Social a Catalunya, amb el suport de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Durant la sessió es va posar de manifest com les relacions entre empreses i organitzacions no lucratives (ONL) han passat per diferents etapes al llarg dels anys. Des del desconeixement mutu a la col·laboració, avui dia s’han obert nous escenaris i múltiples possibilitats, com les aliances estratègiques, el voluntariat corporatiu o la inversió social.

Va ser una jornada que va comptar amb ponents com Oriol Illa, president de la Taula d’Entitats del Tercer Sector; Teresa Palahí, secretària general de Fundació ONCE o Jordi Folgado Ferrer, director de la Fundació Vicente Ferrer entre d’altres.