Renovem la nostra Etiqueta Responsable

La Fundació La Roda ha renovat l’Etiqueta Responsable, promoguda per Ingenieria Social i l’Associació +Responsable. Durant 3 anys seguits mantenim els nostres 10+1 compromís en els àmbits econòmic, social i ambiental i els nostres objectius de futur per continuar avançant vers la Responsabilitat Social.

La 7a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya, organitzada per Ingenieria Social S.A.L i l’Associació +Responsable, es va inaugurar el passat 19 d’octubre al Palau Macaya de Barcelona. Durant quatre dies, empreses, entitats, la ciutadania i les principals institucions del territori van debatre i reflexionar entorn de la responsabilitat de les organitzacions i el seu paper en la societat actual. Durant la trobada es van oferir jornades de portes obertes, tallers per a la ciutadania, accions de voluntariat i un seguit d’activitats que van donar veu a la responsabilitat social a més d’un seguit de conferències, tallers i espais de trobada entre professionals del sector.

A la Setmana de l’RSC es van oferir casos pràctics per abordar aspectes com la gestió responsable del personal, la transparència, les accions amb la comunitat, l’impacte ambiental o les eines de comunicació. A més, es van lliurar distintius d’Etiqueta Responsable a més de trenta organitzacions.

Posar en relleu i visibilitzar la importància d’introduir la responsabilitat social corporativa en la gestió de les empreses, entitats i administracions públiques és l’objectiu d’aquestes jornades.

En aquesta edició, la Setmana lliurarà el distintiu Etiqueta Responsable a més de 30 organitzacions.