RSC: Un recurs de bones pràctiques

setmanares-220_tcm201-113079Durant la 5a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya, que es celebra del 7 al 12 de juliol a Barcelona, La Fundació La Roda serà una de les entitats protagonistes a l’acte de lliurament del distintiu “Etiqueta responsable” atorgat per l’Associació +Responsables i la consultora Ingenería Social SAL.

L’entrega, que anirà a càrrec del Conseller d’Empresa i Ocupació Felip Puig i l’alcalde de Barcelona Xavier Trias, és un reconeixement a les bones pràctiques i a la gestió responsable i amb valors dins el món de la cultura i el lleure.

Juntament amb La Roda, un seguit d’empreses i organitzacions com ara Grisverd, Can Cet, GoFlow, The Social Coin, Grup Papelmatic, Apunts, Fundació Joia i Tarannà, rebran aquest distintiu que acredita les seves bones pràctiques en RSC i han treballat i treballen pel foment de la Responsabilitat Social.

L’Etiqueta Responsable és un distintiu gratuït promogut per l’Associació + Responsables, que compta amb el suport i reconeixement de l’Ajuntament de Barcelona, i que distingeix a aquelles empreses i/o organitzacions que han apostat per la gestió social i ambientalment responsable, oferint-los una eina per comunicar als seus clients de manera senzilla el valor afegit de la seva empresa a partir de respondre 11 qüestions concretes del que fan en l’àmbit social, econòmic i mediambiental a l’empresa/organització.

Les nostres accions en matèria RSC es fonamenten en la revisió acurada dels proveïdors per només treballar amb aquells que ens han demostrat que apliquen criteris de Responsabilitat Social com poden ser el seu compromís social amb entitats del seu territori o amb causes solidàries, amb temes mediambientals, amb criteris de compra de proximitat, de gènere o amb col·lectius amb risc d’exclusió social. Apostem per organitzacions compromeses amb la gestió ètica.

Amb aquesta distinció, la fundació La Roda, pot explicar els compromisos responsables de forma molt més senzilla i ens facilita poder identificar els valors positius de l’entitat i diferenciar-nos per les nostres bones pràctiques.