Sidral per tothom!

aulaEl Sidral, l’entitat de Sant Joan de Vilatorrada que impulsa la Festa Major Infantil i que des de l’inici, ja fa 24 anys, hi ha vinculat les aules de les arts del carrer per als infants i joves de la població, serà l’encarregada de l’espectacle inaugural i el de cloenda de la 38a edició de la Tamborinada.
En una edició dedicada a “la llum i les tecnologies basades en la llum”, presentaran una proposta on les arts escèniques de carrer, amb les tradicions i el contacte directe amb el públic suposaran una veritable explosió de llum i colors que envairan tot el Parc de la Ciutadella.

El Sidral és l’entitat encarregada de l’organització de la Festa Major Infantil de Sant Joan de Vilatorrada, que se celebra la setmana abans de la Festa Major de Sant Joan, i d’organitzar l’Aula de les Arts del Carrer, una escola de la festa per la festa en què petits i grans aprenen com fer-la més.
En aquest sentit, La Roda aposta un cop més per la continuïtat de la tradició i la cultura encarregant dos dels moments emblemàtics de la festa a l’esperit renovador de les noves generacions als alumnes de l’Aula de les Arts al Carrer.

Segons Miquel Riera, integrant de l’organització que s´encarrega de la Festa Major Infantil de Sant Joan de Vilatorrada, “El Sidral és un preparat constituït per una mescla d’amistat, desorganització, organització, amb addició d’unes gotes (litres) de ganes de gaudir amb el que fem i amb un resultat clar de fer participar petits i grans”