Signatura de conveni amb l’Àrea de Formació del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya

img-20140423-wa0024La directora de la Fundació La Roda, Anna Corbella, i la cap de l’Àrea de Formació del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya, Vanessa Maxé Navarro, van signar el passat més d’abril un conveni de col·laboració en matèria de formació professional.
En aquest sentit, La Roda col·laborarà en millorar la formació e inserció de l’alumnat del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya, oferint una bona oportunitat de prendre contacte amb la seva professió, més enllà de l’entorn universitari.

Aquestes pràctiques formatives són realitzades pels estudiants i supervisades per l’àrea de formació del centre amb l’objectiu de permetre als estudiants aplicar i complementar els coneixements adquirits a la seva formació acadèmica, afavorint l’adquisició de competències que els preparin per l’exercici d’activitats professionals, facilitin la seva inserció laboral i fomentin la seva capacitat d’emprenedoria.

El Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya (COLPIS) és una organització professional sense ànim de lucre, constituïda com a corporació de dret públic i que desenvolupa al llarg del territori català serveis i activitats adreçades a sociòlegs/logues i politòlegs/logues.

El Col·legi es va crear l’any 1989 amb la finalitat d’oferir un assessorament i seguiment en la tasca professional dels seus socis, mitjançant serveis de suport i informació, i també amb l’objectiu de promoure el coneixement de la Ciència Política i de la Sociologia en el si de la societat.

Tanmateix, cal remarcar que el conveni amb COLPIS aconsegueix obrir una nova possibilitat d’anàlisis territorial en matèria social que de bem segur serà profitós per desenvolupar i millorar els projectes de la Fundació La Roda.

Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya