“Sóc de Canyelles” s’emet a BTV.

El programa DOC’s de BTV va emetre dissabte passat, 12 de maig de 2018, el documental Sóc de Canyelles. El vídeo és fruit del treball participatiu entre el Centre de Formació d’Adults de Canyelles i l’associació de periodisme Fora de Quadre dins del projecte Comunitat, Aprendre des de l’Acció de la Fundació la Roda. Aquest projecte pretén reflectir la realitat dels barris fomentant la participació ciutadana.

El documental fa un recorregut històric des de la creació del barri com a tal fins a l’actualitat, i recull els testimonis de diversos veïns, que s’entremesclen amb imatges d’arxiu de diferents èpoques. La suma d’aquests elements dibuixa la realitat de Canyelles vista per diferents generacions, i gravada per joves del barri dins d’aquest projecte de vídeo participatiu.

La lluita veïnal i l’associacionisme tenen un paper fonamental en aquest treball, que ja és un document amb valor històric. El documental es va tornar a emetre en BTV el dilluns 14 de maig de 2018 a les 16.00 h.

Enllaç al programa de BTV

Enllaç al vídeo promocional