Tiretades a l’arribada dels Reis Mags de l’Orient

La Fundació La Roda va acompanyar a tots els nens i nenes de l’hospital Germans Trias de Badalona en l’arribada dels reis mags d’orient. Gràcies al projecte Tiretades, vam poder ser presents en aquest moment tan important pels nens ingressats a l’hospital. Nens i nenes, que acompanyats de les seves famílies participen de les accions Tiretades que portem a terme durant tot l’any potenciant el seu benestar durant l’ingrés convertint el seu entorn en un espai més agradable.

El passat 5 de gener vam passar un matí ple d’il·lusió, riures i màgia que ens va servir a tots per tenir un bon record d’aquell dia. Petits i grans esperàvem amb il·lusió l’arribada dels reis mags d’orient que amb l’ajut del mag Struc, vam aconseguir fos una espera molt distreta.

Aquell va ser un dia que recordarem durant tot l’any com un moment genial, però malauradament, els records hospitalaris no sempre ens porta records bonics i alegres. Són molts els nens i nenes que es veuen obligats a passar algunes temporades a l’hospital en les que el personal sanitari i projectes com TIRETADES s’esforcen a crear moments positius per a ells. És molt important que sapigueu que, la resta de l’any, també treballem per crear moments com el del passat 5 de gener per a tots els nens i nenes hospitalitzats. És important que ens recordem d’ells tot l’any i és per això que us convidem a visitar la web del TIRETADES (www.tiretades.cat) i us sumeu al nostre projecte.

Ajudeu-nos a repartir màgia, il·lusions i riures la resta de l’any.