Trobada d’Entitats de La Roda 2013

otraGran èxit de la Trobada d’Entitats de la Fundació La Roda del passat 5 d’octubre que va tenir lloc a les instal·lacions de Torre Jussana, un espai ideal per a la realització d’actes i activitats per a entitats.

La jornada ocupà tot el matí i va reunir voluntaris, educadors, monitors d’una trentena d’entitats i associacions d’arreu de Catalunya.

Es va fer una valoració de la passada Tamborinada on es van analitzar aspectes com ara la tasca dels voluntaris durant la festa de les entitats, la funcionalitat dels espais, les infraestructures utilitzades i la forma de millorar la logística.

Després d’una posada en comú d’on van sorgir moltes idees interessants, vam poder abordar una de les problemàtiques de gestió de conflictes que ens trobem al lleure a travès d’una sessió de teatre fòrum. La gent de l’Asociació Impacta’T intervencions teatrals amb qui La Roda comparteix projectes com Deslimita’m, ens va oferir la possibilitat d’experimentar amb les eines del teatre fòrum amb la temàtica del “Tu no jugues”. Durant uns minuts tots els assistents participarem en les situacions que tots els professionals del lleure ens trobem d’una forma o un altre i ens van ajudar a comprendre una mica com es possible gestionar aquests conflictes a través del poder transformador y no violent del teatre.

Aquesta Trobada ens serveix de reflexió i estímul per continuar treballant per la cultura i el lleure.