Una Mostra d’Aniversari

Enguany, la Fundació La Roda, coincidint amb el seu 40 aniversari ha volgut estar present els 4 dies de la Mostra a la Llotja i a l’Espai Aniversaris.
Amb la intenció de difondre l’activitat social i cultural de les programacions de la nostra entitat, van ser moltes les persones i companyies que es van interessar per la nostra activitat.

La Fundació La Roda, que actualment té presència a 35 municipis catalans, representa la millor opció per difondre la cultura i les tradicions mitjançant les programacions amb benefici social. Això vol dir que, amb les programacions familiars i de qualitat, es contribueix directament als projectes socials i culturals que desenvolupa gràcies al treball en xarxa amb les entitats socials i de lleure que estan adherides.
En aquest sentit, l’afluència de públic a la Jornada Professional de La Mostra PRO, constata la necessitat del mercat d’agents generadors de contingut i qualitat en matèria de programacions.
La Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil s’ha acomiadat en aquesta 28a edició amb l’assistència de 33.000 espectadors a la recerca d’activitats de teatre infantil, juvenil i familiar.