Una petita mirada al món i hàbits saludables

Del 5 al 27 d’agost, ens trobareu al Festival White Summer treballant els valors de la solidaritat, la cooperació, la iniciativa personal i molts més a l’espai “Guarderia” de la masia Mas Gelabert de Pals.
Una petita mirada al món
Cada poble ha expressat la seva forma d’interpretar el món a través dels contes, els jocs, les cançons i la llengua en què ho expressen.

Aquesta activitat està formada bàsicament per l’adaptació de jocs, cançons i contes tradicionals i, de cada un, s’extreu una proposta lúdica per gaudir d’un moment molt interessant.
En aquesta activitat, els sentiments que cadascú aporta són molt importants per poder entendre la realitat que ens envolta. Farem servir un gran mapa especial del món, viatjarem per contes de diferents països i descobrirem un munt de tradicions diferents de la nostra. D’aquesta forma, volem contribuir a fomentar els valors de la solidaritat i el respecte pels altres.

Hàbits Saludables

Amb aquesta activitat es permet als infants reflexionar sobre les seves accions quotidianes. Cada joc està relacionat amb algun aspecte de la salut.amb el que es treballarà l’alimentació, el descans, la importància de tenir una vida activa, el coneixement de les parts del cos, els sentits i les emocions.

Cadascuna de les activitats està presentada pel Dr. Ruster i Elmo, els personatges de Barri Sèsam i per Cardio, una representació del cor que forma part del programa educatiu de la Fundació SHE que ajudarà als infants a saber que tot el que fan repercuteix en el seu cor.

Farem servir petites narracions per llegir, jocs i dinàmiques i molts elements visuals que permeten omplir la vida de l’aula d’hàbits saludables.

El material que farem servir en aquesta experiència ha estat proporcionat per la Obra Social “La Caixa”.