Visitem la Mostra d’Igualada

descarga2La Fundació La Roda va visitar el passat més d’abril la 27a Mostra d’Igualada – Fira de Teatre Infantil i Juvenil, que té lloc entre el 7 i el 10 d’abril. Durant els dies que va durar la fira, La Roda va conèixer noves propostes artístiques interessants i va poder conèixer de primera mà les novetats que en l’àmbit familiar les companyies presenten.

Cinquanta-cinc companyies van mostrar els seus espectacles, dels quals van destacar els tretze que com a novetat inauguraven la secció “Mostra Jove”, dirigits a un públic d’entre 12 i 18 anys.
El director artístic del certamen, Pep Farrés, va apuntar que en el futur caldrà incorporar més propostes impulsades pels mateixos joves i també la seva participació en aspectes organitzatius de l’espai.
La presència de la Roda en aquesta Fira de Teatre Infantil i Juvenil és una mostra més de la qualitat i servei que l’entitat ofereix com a programador d’espectacle familiar amb benefici social.

Més inf a: http://lamostraigualada.cat/