XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita’m.

La Fundació La Roda i ImpactaT Intervencions Teatrals presenten la XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita’m. La cita, que compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE tindrà lloc el dissabte 12 de maig al teatre BARTS de Barcelona.

Aquesta trobada reunirà al voltant de 120 joves participants, d’entre 12 i 20 anys, d’arreu de Catalunya que pujaran a l’escenari durant tot el matí per presentar onze peces teatrals creades per ells.

Les peces, d’una durada de 15 minuts, proposaran una reflexió sobre les situacions socials que afecten i preocupen, en el dia a dia, aquests joves, i que han creat mitjançant les tècniques del teatre social i del teatre de l’oprimit. En aquestes petites obres s’hi expressa la veu dels adolescents, la seva creativitat i la seva reflexió, sovint contundent, sobre els temes que els interessen o que els preocupen.

Després de cada una de les obres, el públic tindrà l’oportunitat de fer un petit fòrum amb els nois i noies que l’han creat.

Aquesta mostra, única a Catalunya i a tot l’Estat i que ja ha arribat a l’onzena edició, és el resultat de la feina feta durant tot l’any per aquests joves en els tallers de teatre social del projecte Actuem!, d’ImpactaT i La Fundació La Roda.

El Projecte Actuem, creat per La Fundació La Roda amb l’associació ImpactaT, planteja una intervenció de tipus preventiva i de suport destinada a joves des del teatre social, utilitzat com a eina conductora i basant-se en la metodologia del Teatre de l’Oprimit d’Augusto Boal. En aquests onze anys, hi han participat prop de 1.000 joves de més de 30 poblacions catalanes.

Dia: Dissabte 12 de Maig
Hora: 10:00h a 14:30h
Lloc: Teatre Barts. Av. Paral·lel 62, 08001 Barcelona.

Entrada lliure.