XXII Premi Voluntariat i Premis Civisme 2015 a dues entitats de La Roda

voluntariat_1_01El passat 1 de juliol es va celebrar el XXII Premi Voluntariat i els Premis Civisme 2015 al Centre Cultural Born de Barcelona.
Durant l’acte vam poder compartir l’alegria de 2 entitats guardonades i que formen part de La Roda: la Fundació Comtal i l’Associació la Rotllana.

La Fundació Comtal va ser la guanyadora del XXII Premi Voluntariat, pel projecte “Em sento bé, com a casa”, que consisteix en la creació d’una intranet amb espais especialment pensats per a la participació dels voluntaris de l’entitat i on les persones voluntàries intervindran en totes les fases del disseny, execució i avaluació del projecte.
D’altra banda, un dels Premis Civisme 2015 per a actuacions cíviques juvenils va ser per l’Associació la Rotllana amb el projecte “Volintergeneration. Trencant barreres entre generacions i cultures”, de l’Associació la Rotllana, que seguint amb els seus objectius com a entitat té com a missió millorar la qualitat de vida de la comunitat a través de projectes d’educació no formal. La Fundació Privada Catalana Comtal, també va rebre aquest guardó per la seva actuació “Celebrem la solidaritat”.

La vicepresidenta del Govern i consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté, va presidir l’acte que també va servir per inaugurar la 16è Escola d’Estiu del Voluntariat.
En el decurs de la seva intervenció, prèvia a l’entrega dels premis, Neus Munté va remarcar el paper de l’associacionisme i el voluntariat com a motor per progressar cap a una societat millor i va anunciar que el 3r Congrés de l’Associacionisme i el Voluntariat tindrà lloc durant la primavera de 2016.

Associació la Rotllana

Fundació Comtal