Zurich Marató de Barcelona 2017 Solidària

Esgotat per l’esforç i l’emoció, però molt content i motivat per haver aconseguit el seu repte solidari és com va arribar José María Rubí (Chema) a la meta diumenge passat 12 de març.

Feliç per haver aconseguit la seva medalla i per haver estat acompanyat simbòlicament durant tota la carrera per totes les persones que li han ajudat a aconseguir 2.350€ per donar un impuls a tots els nens i nenes hospitalitzats que participen en el projecte “Tiretades”.

L’objectiu de Chema era poder batre la seva marca personal, però per sobre de tot, engegar la seva solidaritat fent possible que els nens i nenes ingressats a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona puguin viure la seva estada hospitalària de la forma més positiva possible a través de les activitats d’acompanyament que el projecte “Tiretades” desenvolupa. Amb aquesta iniciativa solidària es van presentar altres 97 que gràcies a l’acció conjunta de migranodearena.org van aconseguir recaptar més de 80.000 €

La col·laboració de persones com Chema, suposa que projectes com “Tiretades”, impulsat per la Fundació La Roda i Art & Coop, puguin obtenir recursos per seguir endavant.

Mireu el repte complet AQUÍ

Si vols col·laborar amb aquest projecte, pots consultar aquest enllaç AQUÍ