Butlletí CARRER - MAIG 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.

Butlletí electrònic-maig 2013

La festa de les entitats de La Roda!!!

Programes de mà preparats, tallers en marxa, els voluntaris i voluntaries amb les piles posades i esperant que arribi el 2 de juny al Parc de la Ciutadella. NO T'HO POTS PERDRE!!!!

Pep Callau, mestre de cerimònies a la Tamborinada

Doneu-li un micro i l'espectacle és inevitable!
Ens acompanyarà durant tota la jornada amb les seves presentacions memorables.

Els diferents espais.

Podreu visitar els espais commemoratius de l’Any Espriu, l’aniversari de la publicació de “Els altres catalans” de Paco Candel i celebrarem el 20è Aniversari de Pallassos sense Fronteres.

Com arribar-hi

A la TAMBORINADA hi pots anar de moltes maneres, amb metro, amb bus, amb cotxe, caminant o a peu coix!!. Nosaltres t'indiquem com pots arribar, ara solament queda que escullis el teu millor mitjà de transport.

METRO: L1 - L4 Sortida Arc de triomf

AUTOBÚS: 14 - 39 - 40 - 41 - 42 - 51 - B25 - 141

FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA: L'estació més pròxima al Parc de la Ciutadella  és Plaça Catalunya. Des d'aquí hi ha correspondència amb la Línia 1 per arribar a Arc de Triomf i 5 minuts xino-xano fins al Parc de la Ciutadella.

RENFE: R1 - R3 - R4

Trambesós: T4 parada Ciutadella
Més Informació
Transports Metropolitans de Barcelona (metro, autobusos i funicular):
www.tmb.cat Telèfon d'atenció al ciutadà: 902 075 027
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya:
www.fgc.catTel.: 93 205 15 15
Renfe:
www.renfe.comTel.: 900 410 041

Totes les línies de TMB són 100% accessibles. Des de l'1 de gener de 2007 tots els autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda.

Plànol

Activitats i espectacles familiars GRATUÏTS programats per La Roda.

La Tamborinada al teu móvil

Si vols tenir tota la programació a cop de mòbil ja tens la possibilitat fent escaneig al QR o escrivint "Tamborinada" al Play Store del teu smartphone.

Ballem tots amb el "Xop"

Aprèn-te el ball del Xop i participa a la flashmob que farem tots junts a la plaça de la Casacada a les 14 h.

Tamborinada 2013. L'aigua, font de vida

Coincidint amb l'Any Internacional de la Cooperació en l'Esfera de l'Aigua, la nostra Festa Major de les entitats de La Roda, tindrà com a objectiu conscienciar, reflexionar, millorar els nostres hàbits i fomentar valors com l'estalvi de l'aigua.

Roda amb nosaltres!

Durant molts anys hem compartit moments plens d'alegries i marcats per l'esforç de molta gent que amb il·lusió ha volgut donar forma a una idea, un somni, de portar cultura i somriures a tots els barris de Catalunya. Vols compartir aquesta il·lusió?  Incloent el logo de “Jo faig Roda” a la teva pagina web, blog o qualsevol xarxa social et solidaritzes amb els milers de voluntaris, amics, associacions, entitats, grups d'espectacles, actors, pallassos, titellaires, monitors, educadors, nens, nenes, famílies.... que durant molts i molts anys han passat i passaran per La Roda.

Som molts els que fem Roda.

Insereix

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:
Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003