Copy
Butlletí CARRER -JUNY 2016
El juny diu al juliol:"Ja que jo he plogut, tu fes bon sol"

Butlletí electrònic-juny 2016

Una Tamborinada de molta alçada

L'espectacle "Seny i rauxa, imaginem el món de Josep M Folch i Torres" va ser el plat principal amb la impressionant sardana aèria de la colla Xàldiga a més de 30 metres del terra. Una gegantina grua va elevar fins al cel un grup de 8 ballarins que dansaven al ritme de la música del grup Brai que van interpretar «Marieta Cistellera» amb una adaptació de Josep Noguera.

Llegir més

Necessitem la teva solidaritat fent "clic" i res més

Amb només un "clic" pots fer que centenars de nens i nenes hospitalitzats puguin tenir una estada més agradable realitzant accions artístiques que potencien el benestar dels infants amb accions artístiques.

Podeu votar a la Fundació La Roda com a entitat seleccionada amb el projecte Tiretades a través de la Targeta Catalunya Solidària de CX Catalunya Caixa.

Les cinc entitats més votades rebran el 0,07% dels imports de les compres que els usuaris hagin pagat amb les targetes.

Ens trobaràs com a: Fundació La Roda
Tambè com a: Tiretades

Presents en l’acte institucional del Dia Mundial de les Persones Refugiades

un acte unitari per tal de visualitzar la realitat de milions de persones que es veuen abocades a marxar del seu país per motius religiosos, polítics, ètnics, orientació sexual...

Mira't els espectacles familiars GRATUÏTS pel mes de juliol

Els millors moments de la Tamborinada 2016

"Col·laboració entre la cultura i l'empresa: un espai a conquerir"

Ara és el moment de sumar, de col·laborar, de trobar objectius compartits i d'identificar els valors de la cultura en l'empresa i també en la societat.

Associacionisme Cultural

La Fundació La Roda es va adherir a les activitats organitzades amb una jornada de portes obertes on s'explicaven les accions socials i culturals que realitza als barris de Catalunya des de fa més de 39 anys.

INCLOU EL SEGELL AL TEU ESPAI i ajuda'ns a fer RODA!!!

Copyright © 2013. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Email Marketing Powered by MailChimp