Butlletí CARRER - GENER 2013
No pot veure correctament aquest correu electrònic?
Vegi-ho al seu navegador.
Compromesos amb la CULTURA, amb la SOCIETAT i amb la LLENGUA

Butlletí electrònic-gener 2013

Tamborinada 2013.

“L'aigua, font de vida” serà el tema principal de la 36a edició de la Tamborinada el 2 de juny al parc de la Ciutadella.

20 d'abril la data del Deslimita'm.

En aquest tipus de teatre, on tothom és actor i protagonista, trobem una disciplina artística que es converteix en una eina educativa i de prevenció de gran utilitat.

Homenatge a Martí Gasull.

El multitudinari acte d'homenatge a Gasull va exhaurir les localitats de la Sala Gran del Teatre Nacional i va ser un compromís per la llengua catalana en un moment en què s'han intensificat sentències i atacs de tota mena contra del català.

Recordeu visitar l'agenda amb la programació d'activitats i espectacles familiars.

Copyright © 2012. Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure.
Tots els drets reservats.

Vostè està rebent aquest correu electrònic perquè forma part de la base de dades de la Fundació La Roda

La nostra adreça postal es:

Fundació La Roda
c/ de la Sèquia, 9-11 - 08003