19a Mostra d’Associacions de Barcelona

cartell-bannerCom cada any, La Roda torna a estar present a la 19a Mostra d’Associacions de la Mercè dissabte 20 de setembre amb la Federació Catalana de Voluntariat Social. Com ja és habitual, durant la Festa Major de Barcelona, se celebra a la Plaça Catalunya la Mostra d’Associacions de Barcelona on la Fundació La Roda compartira l’estand de la FCVS amb Invia i Save the Children.

Amb la consigna “Mou-te i juga pel voluntariat” l’objectiu d’enguany és posar entre tots el toc festiu a la celebració del 25è aniversari de la FCVS i l’elecció de Barcelona com a Capital Europea del Voluntariat 2014. Durant tot el matí de dissabte ens encarregarem de que no hi faltin activitats pels més petits com ara tallers de xapes, maquillatge i els jocs de “mou-te pels drets dels infants”. Tampoc no hi faltaran activitats on els més grans també hi podran participar i conèixer el voluntariat social, les seves modalitats i àmbits de participació, així com els valors i aprenentatges que ens aporta. També podreu participar en el Concurs de Voluntaris.cat fent-vos una foto ben divertida al photocall que hi haurà instal·lat a l’estand.

Us esperem!

Dissabte 20 de setembre

11 a 14h. Taller “Mou-te i juga pel Voluntariat”

A càrrec de Fundació La Roda, Associació In Via, Fundació Save the Children

14 a 16h. Troba les teves raons per moure’t pel Voluntariat

A càrrec de la FCVS

16 a 20h. Taller “Veure el món des d’una altra perspectiva”

A càrrec de SOM Fundació Catalana Tutelar Aspanias, Associació Discapacitat Visual de Catalunya,

Associació Catalana de Persones amb Accident Vascular (AVECE)

Diumenge 21 de setembre

11 a 14h. Taller “Com són els teus avis ?”

A càrrec de Conex – Coneixement i Experiència, Fund. Nostra Senyora dels Àngels, Delta Gent Activa.

14 a 17h. Troba les teves raons per moure’t pel Voluntariat

A càrrec de la FCVS

17 a 20h. Taller de xapes “Tots som capaços”

A càrrec de diferents serveis de salut mental

Dimecres 24 de setembre

11 a 14h. Taller “Una manera saludable i solidària de viure”

A càrrec de Fund. Oncolliga, Fund. Àmbit Prevenció, Grup Àgata,

Fund. Sociosanitaria de Barcelona

11 a 14h. Taller de xapes “Tots som capaços”

A càrrec de Serveis de Salut Mental

14 a 16h. Troba les teves raons per moure’t pel Voluntariat

A càrrec de la FCVS

16 a 19h. Taller “Com són els teus avis?”

A càrrec de Conex – Coneixement i Experiència, Delta Gent Activa