3a Setmana de Responsabilitat Social a Catalunya

rsojornadesDel 27 al 30 de juny, Barcelona ha acollit per tercer any consecutiu, la Setmana de Responsabilitat Social a Catalunya amb el recolzament d’institucions, empreses, entitats, associacions i públic en general.

Difondre i promoure el concepte de la Responsabilitat Social ha tornat a ser la fita que es marca aquest innovador projecte que ja ha comptat amb més de 2.500 participants en les seves dues edicions anteriors.

A la Fundació la Roda estem duent a terme la potenciació de les polítiques de bones pràctiques a la pròpia organització amb la intenció de poder ampliar-ho a totes les nostres entitats en un futur proper. Per això, el crear aquesta actitud responsable cap als recursos i la seva relació amb la societat pot alliberar o canalitzar recursos cap a les entitats socials amb projectes d’interès general. No obstant això, nosaltres mateixos hem de desenvolupar i mostrar la nostra actitud compromesa i, amb una visió estratègica, hem d’incloure la responsabilitat social com a dimensió rellevant en els nostres plans. Es per això que, pràctiques com ara la publicació de la revista “CARRER” en format digital o l’aplicació i control d’ús de material reciclat son exemples de les accions que sobre responsabilitat i bones pràctiques estem fent.

La conscienciació general envers la responsabilitat social a les entitats socials i el consum responsable han de marcar les directrius d’accions i projectes que les entitats del tercer sector, i entre elles La Roda, i el mon empresarial han de començar a implementar per poder aconseguir un equilibri molt més eficient dins la situació tant complicada que ens envolta actualment.