41è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

El Concurs BBVA de Dibuix Escolar està convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA i té per objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració.

Els nens i nenes guardonats han estat convocats amb la seva família i mestres a un acte presencial, on han pogut gaudir de l’espectacle “Passa volant…Reciclant!”. Aquesta programació contractada per l’organització, forma part del programa “Medi Ambient” impulsat per la Fundació La Roda i que utilitza diverses formes d’expressió cultural i artística per sensibilitzar a infants i joves.

Aquesta elecció ha estat una forma més de compromís per part de la Fundació Antigues Caixes Catalanes vers la societat, la cultura i el lleure, ja que La Roda destina els beneficis de les programacions contractades al desenvolupament de projectes socials i culturals que la fundació du a terme arreu de Catalunya.

Amb aquest consurs, que es va instituir l’any 1982, es treballa des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.
Els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, publicat per Editorial Mediterrània.