Rodem a la festa “Un cop de mà”

img_20140518_164558Milers de persones han participat aquest cap de setmana a la festa solidaria “Un cop de mà” celebrada al Parc d’Atraccions del Tibidabo i organitzada per la Fundació Real Dreams.

Durant tot el dia, nens i nenes van passar per la carpa de La Roda on van realitzar veritables meravelles de mans solidàries. Amb goma “Eva”, una mica de cola i unes tisores retallaven manetes que després decoraven per posar a la punta d’un llapis. Els més grans també van participar ajudant als petits recordant els seus dies d’infantesa asseguts a les cadiretes de colors i rodejats per la màgia del Tibidabo.

A la cinquena edició d’aquesta festa solidària, hi ha hagut espai per la música, jugar amb bombolles i tallers diversos elaborats per cinc entitats del tercer sector amb l’objectiu de conscienciar a tothom de la importància del compromís social de treballar a favor dels nens i nenes, tant al nostre país, com arreu del món.

Els diners recaptats a la trobada, que enguany ha estat apadrinada per Carles Puyol, es destinaran als projectes de les entitats no lucratives participants: Fundació Soñar Despierto, Fundació Theodora, Metges Sense Fronteres, UNICEF i la Fundació La Roda, on treballem per afavorir la transformació social als territoris a través de la cultura.

Podeu veure totes les fotos de la festa fent clik AQUÍ