Teatre comunitari

“Fils de vida” és una producció de teatre comunitari creada i interpretada per una cinquantena de veïns i veïnes d’una gran diversitat de realitats, amb la col·laboració d’entitats i equipaments culturals i el suport de la Fundació La Roda.

Aquest espectacle és el resultat de la cinquena edició de Creació XIC, un projecte comunitari d´arts escèniques que promou la convivència en la diversitat al barri del Poble-sec i entorn des de l’any 2011.

Una proposta escènica de qualitat sobre la memòria històrica del Poble-sec, Montjuïc i el Paral·lel, on conflueixen la producció professional i la creació col·lectiva.

Al voltant del Paral·lel està succeint una cosa important i la Sara està enfeinada amb els preparatius. Per això demana als seus pares, la Mary i el Joan Manuel, que es quedin amb les nenes. La Tània i la Zaida descobriran amb els seus avis el passat de la família: com el Pepe, el besavi, va arribar al Poble-sec per treballar a les fàbriques, hi va viure l’època d’or del Paral·lel i es va enamorar de l’Eulàlia, una noia de la burgesia industrial. I altres records inesborrables: la vida a les barraques de Montjuïc, els bombardejos de la Guerra Civil, la censura franquista… A través de la memòria de diverses generacions, compartim la lluita perquè els delicats fils de la convivència i l’amor no es trenquin.

12 i 13 de març al Mercat de les Flors,
Teatre Ovidi Montllor
Entrada gratuïta amb taquilla inversa solidària per finançar el projecte.