La Roda present a la Fira Mediterrània de Manresa 2012.

Aquest cap de setmana, 8 i 9 de novembre, La Roda hi serà a la 15a Fira Mediterrània de Manresa on es presenten les Jornades Professionals amb el nom “La comunicació als projectes culturals”.

Al nostre estand T11 de la Llotja Professional, compartirem les experiències dels projectes desenvolupats a la Fundació gràcies als beneficis generats de la programació dels espectacles familiars de La Roda.

Quan una entitat, empresa, administració, escola…fa una programació d’un espectacle de La Roda, fa molt més que difondre la cultura i tradició catalana amb actes de qualitat, està ajudant a desenvolupar projectes soci culturals que la nostra Fundació te en marxa als barris de Catalunya com ara “Actuem” o “La Roda als barris”.

El nostre objectiu es lluitar contra les mancances culturals dels barris més conflictius en el camp del lleure infantil i juvenil i difondre la llengua, la cultura i les tradicions del país. A la Fundació La Roda, som conscients de las necessitats de molts col·lectius i es per això que dediquem molt del nostre temps i tots els beneficis econòmics al desenvolupament de projectes soci-culturals impulsats des de la Fundació.

La Fira

Organitzada des de la Fundació Fira Mediterrània, se celebra cada any a Manresa, des de fa 14 edicions, durant el primer cap de setmana de novembre.

Com a mercat que és, l’objectiu principal de la Fira és facilitar la contractació dels espectacles programats per part dels programadors inscrits. El nombre de propostes artístiques sol girar al voltant del centenar i en la seva majoria es tracta d’espectacles catalans, encara que el ventall s’obre cap a altres zones del Mediterrani. Fins ara han passat per la Fira artistes de llocs tan propers com Occitània o el Piemont. I de més lluny com Grècia i del Líban.

Atrets per aquesta oferta excepcional, cada any s’inscriuen a la Fira Mediterrània més de mil professionals del món sencer. I és gràcies a aquest intercanvi professional que s’aconsegueix incentivar la creació de noves produccions artístiques de qualitat i apropar-les al gran públic, internacionalitzar les creacions artístiques que es fan a Catalunya i actuar com a punt de trobada entre professionals de tots els Països Catalans.