CONTES DE NADAL DE LES GERMANES BALDUFA

El 04 de gener de 2022, a l’Ateneu Lluïsos d’Horta, La Fundació La Roda, dins el programa del Planeta dels Contes, va presentar l’espectacle Contes de Nadal de les Germanes Baldufa, de Tanaka, Companyia de Teatre.
Els presents van viatjar amb les germanes Lilian i Sophie, a celebrar el Nadal arreu del món, passant pels freds boscos russos de la mà del Rei de Gebra, al descobriment de la Terra amb els warau de les Índies Occidentals i al miracle del canelobre jueu, fins, finalment arribar a la Xina. Els infants també van poder gaudir de les nostres apreciades tradicions, com el tió i el caganer.

Fou una nit de màgia, aventura i aprenentatges per a tots els infants que ens van acompanyar abans de l’arribada de ses majestats els Reis d’Orient.

Tots els beneficis obtinguts foren destinats a projectes socials i culturals que la Fundació La Roda promou a Catalunya.

Us convidem a seguir totes les aventures del Planeta dels Contes a https://www.elplanetadelscontes.cat/

– Que cap infant es quedi sense contes –