Deslimita’M 2018

La Fundació La Roda juntament amb ImpactaT Teatre van presentar la XI Trobada de Teatre Social per a Joves, «Deslimita’m» el dissabte, 12 de maig, al teatre BARTS.
L’actriu Elisabet Casanovas, de la sèrie Merlí, va obrir la Trobada amb un discurs encoratjador per donar ànims a tots els nois i noies participants i destacant el seu compromís i treball en el projecte.

Durant la trobada els adolescents, provinents de centres oberts, casals, centres cívics, associacions culturals i instituts de secundària van escenificar les seves preocupacions i aspiracions amb històries basades en la seva quotidianitat i les seves vivències. Com és habitual al teatre social, després de cada representació, es van obrir petits debats entre el públic i els joves sobre la temàtica tractada que enguany va ser especialment enriquidors i participatius.

Enguany el projecte «Actuem!» i la Trobada de Teatre Social per a Joves “Deslimita’M” ha rebut el suport de la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i l’Obra Social “la Caixa”, juntament amb el suport de la Fundació SGAE, el teatre Barts, el Teatre Nacional de Catalunya i Cocacola.