Dinamització de La Roda per la campanya de la Generalitat de Catalunya i la Fundació ECOLEC “Canvia el xip. Recicla’ls”

L’Agencia de comunicació Exclusive Products aposta pels serveis de monitoratge de la Fundació La Roda per dinamitzar la nova campanya “Canvia el xip. Recicla’ls” de l’Agència de Residus de Catalunya (ARC).

L’Agència de Residus de Catalunya (ARC) va iniciar el passat 29 de novembre una nova campanya per al foment de la recollida de residus d’aparells elèctrics i electrònics (RAEE), coincidint amb el Black Friday.

L’equip de monitors i monitores de la fundació La Roda serà l’encarregat de difondre el missatge de la campanya als punts d’informació dels centres comercials, a les 20 botigues d’electrodomèstics d’arreu de Catalunya així com a les places de més de 16 municipis.

La voluntat d’aquesta campanya és la d’aprofundir en la idea d’allargar la vida útil d’aquests aparells, promovent la reparació i reutilització, així com animar la ciutadania a dipositar aquests objectes en els punts de venda específics.

Un cop més, el compromís responsable d’empreses i administracions fan suport al desenvolupament de projectes socials i culturals a Catalunya contracta’n serveis de la Fundació La Roda.

Més informació: