El DESLIMITA’M recupera la normalitat en la 15a edició i incorpora com a escenari el Tradicionàrius

La XV edició de la Trobada de Teatre Social fet per Joves, DESLIMITA’M es va tancar dissabte amb un èxit de públic després de reprendre la presencialitat total de la qual no vam poder gaudir a l’edició passada a causa de la Covid-19.

La trobada, organitzada per la Fundació La Roda i per l’Associació Impactat, tornava al seu format habitual i estrenava escenari al Centre Artesà Tradicionàrius, el qual va ser tot un encert per les seves característiques i implicació a la jornada.

La directora de la Fundació La Roda, Anna Corbella, assegura que “és una alegria poder recuperar la normalitat en aquesta Trobada de Teatre per Joves per què és molt important la participació activa dels nois i noies amb el públic”. Corbella precisa que “després d’aquest període dur de crisi sanitària els nois i noies es mereixen poder compartir la seva feina i fruir de les experiències compartides”.

Les obres

Gran part de les peces teatrals que es van mostrar a la trobada es tornaran a representar pels grups als seus municipis i a espais que convidaran a la participació i a la reflexió sobre els temes tractats.
El poder transformador del DESLIMITA’M no acaba el 4 de juny, continuarà aportant eines i estratègies per abordar temes com la interculturalitat, l’acolliment, el reforçament de les habilitats, l’autoestima i els conflictes i la seva resolució, entre molt d’altres.