El TNC col·labora un any més amb els projectes de La Roda

El Teatre Nacional de Catalunya, malgrat la complicada situació de pandèmia que patim, ha confirmat la col·laboració un any més amb els projectes de teatre social de la Fundació La Roda.

L’objectiu d’apropar i potenciar el teatre als àmbits educatius i culturals dels joves és ara més important que mai. Contribuir a l’eficàcia de la labor de les entitats participants vers el poder de la transformació social del teatre és una eina molt important pel moment tan complicat que la cultura pateix.

Com cada any, els joves participants en els projectes «Actuem» i «Deslimita’m» faran visites a les instal·lacions del TNC i podran assistir a assajos reals i fins i tot rebre directrius i consells per part de professional del teatre, seguint i respectant les mesures covid-19 marcades en cada moment.

Un cop més, el TNC esdevé un servei públic amb el desenvolupament de col·laboracions en projectes socials facilitant l’accés al teatre a col·lectius amb dificultats especials o socials.

Projecte “Actuem”
Teatre Nacional de Catalunya