La Roda als barris omple juny d’espectacles i tallers

11406215_10207318647315209_3000122690536451821_oMés de 15 tallers i 44 espectacles han estat els realitzats només al mes de juny arreu dels barris de tot Catalunya. Escoles, esplais, casals, AMPA s, Associacions de veïns, Ajuntaments i empreses privades han programat amb La Roda espectacles familiars fomentant d’aquesta manera la cultura i el lleure de qualitat.

De totes aquestes programacions, més del 70% han estat englobades al projecte “La Roda als barris”.
Aquest és un projecte dels pioners de la Fundació, quan als voltants del 1977 es va crear l’associació La Roda amb l’objectiu de lluitar contra les mancances culturals de la ciutat en el camp del lleure infantil i juvenil i difonent la llengua, la cultura i les tradicions del país.

Consisteix en una extensa programació d’espectacles familiars i de tallers lúdics i formatius amb la participació de prop de cent entitats d’educació en el lleure situades en els barris més desfavorits de les diferents poblacions on incidim.

D’ençà que aquesta iniciativa es va posar en marxa, han estat milers les companyies que han passat pels barris de la Roda fent gaudir a milions de nens i nenes de propostes estètiques i culturals que han garantit un lleure de qualitat i educatiu.
Aquest mes de juny hem programat a barris com ara Sant Boi del Llobregat, barri de Roquetes, barri de Sant Antoni, L’Hospitalet del Llobregat, barri Egara de Terrassa o Mas Rampinyo-Montcada i Reixac entre d’altres, on han pogut gaudir de la professionalitat de companyies com ara els Xip Xap, els + Tumacat o els Ambäukatunàbia com a exemple.

picmonkey-collage2 picmonkey-collage