La Tamborinada 2021 es reinventa i fa bandera de la responsabilitat del món del lleure i la cultura

L’escenari COVID-19 imposa un marc de restriccions severes i les festes de cultura popular com la TAMBORINADA busquem noves maneres de celebrar la cultura i el lleure al carrer dels nostres barris.
Tot i les dificultats, a la Fundació La Roda hem buscat una alternativa imaginativa perquè la gran festa de la cultura i el lleure torni a sortir al carrer amb espectacles d’animació infantil, pallassos, conta contes, mags i grups de cultura popular.
Hem creat un nou format de TAMBORINADA descentralitzada en el temps i els espais que viatjarà pels barris d’arreu de Catalunya.
Com a cada edició, volem arribar al conjunt de la societat per donar visibilitat a la tasca que realitzem les entitats de cultura i lleure i els valors que defensem.
Enguany adaptem la Tamborinada de més d’una seixantena d’activitats i amb més de mil voluntaris participants en una Tamborinada de petit format itinerant però que segueix mantenint l’esperit d’esdeveniment familiar i obert a tothom, inclusiu, solidari i compromès amb valors socials que volem transmetre al conjunt de la societat.
La Tamborinada 2021 oferirà una variada programació d’espectacles d’animació infantil que amenitzaran el calendari de vacances per a públic de totes les edats. Aquestes propostes de caràcter gratuït i en espais a cel obert la majoria, les anirem afegint a l’agenda de la Roda i a la pàgina de la Tamborinada 2021.

De moment tenim confirmades les següents ubicacions:
• Roquetes -14 de juliol.
• Casc Antic – 24 de juliol
• Badalona – 30 de juliol

Consulteu tota la informació AQUÍ: Tamborinada (fundaciolaroda.cat)