Aniversari de consolidació i compromís social

CALIDAD PASCUAL. TOMAS PASCUAL

“Calidad Pascual” va celebrar el passat 19 de desembre el seu desè aniversari de l’obertura de les seves instal·lacions de Gurb (Osona), commemorant d’aquesta forma l’històric desenvolupament de la seva cadena de valor catalana. La companyia sempre ha apostat des dels seus orígens per la consolidació i l’augment de la seva presència a Catalunya i és un exemple clar de compromís amb la creació de valor per a la societat catalana a través de la inversió i la creació d’ocupació.

“No solament ens felicitem per l’aniversari de la planta, sinó que des de fa molts anys Pascual està compromesa amb la creació de valor per a la societat catalana, amb una gran confiança en les possibilitats que Catalunya ens ofereix”, va explicar el president de Calidad Pascual, Tomás Pascual Gómez-Cuétara.

“Calidad Pascual”manté des dels seus inicis actuacions en el camp de la sostenibilitat ambiental i social, tant cap als seus treballadors com a la societat que li envolta. Actualment és la segona companyia del país en el rànquing sobre la “Situació de la Conciliació a Espanya” segons l’estudi elaborat per l’Institut Internacional de Ciències Polítiques (IICP). Posseeix des de 2008 la Certificació EFR (Empresa Familiarment Responsable), havent renovat aquesta certificació amb la qualificació d’empresa proactiva. A més, la companyia compta amb el segell ‘Igualtat en l’Empresa’ atorgat en el 2013 pel Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat, per la claredat i rigor en el disseny de les polítiques d’igualtat en la companyia així com per l’existència de mesures innovadores que contribueixen efectivament a l’eliminació i prevenció de situacions de discriminació entre dones i homes”.
A més, Pascual, en la seva aposta i el seu compromís social amb els col·lectius desfavorits, compte en la plantilla amb més d’un dos per cent de persones amb discapacitat, superant així el requisit legal exigit.

En l’acte de celebració, La Roda va ser una de les entitats del tercer sector convidada juntament amb d’altres més que van assistir a una celebració tan important per al grup. La relació que manté “Calidad Pascual” amb la Fundació La Roda és molt important per a projectes com ara La Tamborinada que anualment mou a més de mil voluntaris en un sol dia.

Amb tot això, no podíem deixar de felicitar al seu equip directiu i a totes les persones que formen part de “CalidadPascual”
www.calidadpascual.com