Anna Corbella, nova directora de La Fundació La Roda d’Accions Culturals i del Lleure

signaturaLa nova directora va ser nomenada pel patronat de la Fundació en substitució de Lluïsa Celades, que passarà a ser la nova presidenta de La Roda.

Anna Corbella, màster en comunicació empresarial i institucional per la Universitat Autònoma de Barcelona té una dilatada experiéncia al món del tercer sector exercint la seva activitat laboral a La Roda des de 2003 com a tècnica en comunicació i RRPP.

Estic extremadament contenta: aquesta elecció representa una gran oportunitat, als temps tan difícils als que ens trobem actualment, per marcar una diferència a la vida de moltes persones, per millorar les seves vides a través de la cultura i el lleure als barris de tota Catalunya” va dir la directora electa. “Agraeixo al patronat la confiança que han dipositat en mi i espero poder dur a terme els objectius marcats als estatuts de l’entitat”.

Per la seva banda, Lluïsa Celades, que fins ara havia exercit el càrrec de directora i que passa a ser presidenta de la Fundació va argumentar “Els patrons de la Fundació La Roda poden sentir-se segurs de que sota la nova direcció de l’Anna Corbella, La Roda seguirà representant la cultura tradicional catalana i l’interès de la difusió d’aquesta a través de les nostres entitats, assegurant-se que la Fundació continuï augmentant la seva influència al món associatiu de Catalunya i, en particular, abordant els grans desafiaments que es generen als barris del nostre país. Anna Corbella és una excel·lent professional, coneix la casa i esperem seguir treballant amb il·lusió al costat del nou equip format en aquesta nova etapa”.

La presència de Lluïsa Celades, ara com a presidenta, simbolitza el total suport a la nova directora i servirà de guia per a una Fundació que va néixer pràcticament de les seves mans i que no es pot concebre sense la seva experiència i saber fer al món associatiu des de fa més de 35 anys. Tota una vida.