Biopolis solidari

El passat 14 d’abril, l’empresa de serveis educatius Magic Mirror, va organitzar una jornada de Biopolis familiar en benefici dels projectes socials i culturals que La Roda desenvolupa als barris de Catalunya.

Gràcies a iniciatives com aquestes, La Roda a pogut portar de forma gratuïta 1 espectacle familiar a una entitat cultural de barri sota el paraigua del projecte “La Roda als barris”.

Aquest projecte és una iniciativa social i cultural que d’una banda dóna vida a més de setanta companyies d’una qualitat excel·lent que es dediquen al món de l’espectacle familiar i de l’educació en el lleure, i de l’altra reforça les línies educatives i d’integració de més de 70 entitats dels barris i poblacions més desafavorides o bé amb més mancances de recursos socioculturals.

Gràcies a experiències com aquestes, que fan suport a entitats com la Fundació La Roda, és més fàcil fer arribar la cultura i el lleure als barris.