Desenes d’entitats i companyies participen a l’acte de presentació del nou projecte de La Roda

El passat dissabte, 17 de febrer, l’Orfeó Martinenc va acollir l’acte de presentació del nou projecte de la Fundació la Roda.
Un acte que va comptar amb la participació de desenes d’entitats i companyies que van voler formar part de l’inici d’aquest nou camí. Tampoc es va voler perdre la presentació el president de la Federació d’Ateneus de Catalunya i del Coro de Santmenat, Pep Morella.

L’acte, que portava com a lema “Fem rodar La Roda!”, va començar amb els parlaments d’Antoni Herrera, president de La Roda, que va presentar tot l’equip: Patronat, director i equip tècnic, i de la Gal·la Cortadellas, que va explicar la vessant social del nou projecte.

Cortadellas va remarcar que en aquesta nova etapa de la Fundació la Roda, la intenció és que el sentit de les accions i els projectes tinguin en compte a tothom i que tinguin una mirada comunitària que serveixi per construir vincles socials, estableixin relacions de cooperació i solidaritat, fomentin la participació ciutadana i donin respostes a reptes i problemes socials.
Un matí profitós en el qual tots els assistents es van presentar, van posar idees en comú i van conèixer totes les novetats i serveis que ofereix i oferirà properament la fundació.

Després d’una primera part on entitats i companyies van treballar per separat, per tal d’impulsar accions culturals i comunitàries, l’acte va acabar amb la presentació del catàleg que estarà disponible molt aviat per a tothom. Una eina de treball per a facilitar la feina i la contractació dels espectacles, per part de les entitats interessades en programar-los i, a l’hora, un recurs útil per a les companyies, perquè les entitats coneguin les seves propostes.

El punt i final va arribar amb un emotiu recordatori de la Lluïsa Celades, expresidenta de la Fundació La Roda, que ens va deixar recentment. Per acabar, els assistents van gaudir d’un petit espai de trobada més relaxat i col·loquial per seguir compartint sensacions i celebrant la continuïtat de l’activitat de la Fundació, que és possible gràcies a la participació activa de totes les entitats i companyies.