El Corte Inglés programa amb La Roda espectacles infantils per a la campanya de Nadal.

Programació de desembre a l’espai infantil de Nadal d’El Corte Inglés

El compromís amb empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa un impuls a projectes socioculturals d’entitats que, com La Roda, actuen d’elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

Com és habitual, la programació d’espectacles familiars de La Roda, és l’escollida per a la campanya de Nadal en els centres de Cornellà, Can Dragó, Francesc Macià, Sabadell i Tarragona que l’empresa té a Catalunya com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que això suposa. Totes les programacions que es contracten amb La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la Fundació manté a tot el territori.

Per aquest motiu, i com cada any, des de l’1 de desembre, i durant tots els caps de setmana, dies festius i fins al 29 de desembre, ininterrompudament, “l’Espai Infantil de Nadal” d’El Corte Inglés oferirà gratuïtament espectacles programats amb la Fundació La Roda.
“L’Espai Infantil de Nadal” sempre convoca sessions de matí i de tarda, a les 12.30 h i a les 18.30h i programa més de 100 activitats per a la canalla.
Totes les activitats són GRATUÏTES