El grup que tancarà la Tamborinada del 2016 guanya el 15è Sona9

670_1447192562estoestfotofinishEl grup Est Oest ha guanyat el concurs de maquetes Sona 9 a la Sala Apolo de Barcelona. El grup de Vic es va imposar als altres dos finalistes, els mallorquins Roig! i Coet, de Sant Boi de Llobregat.

Després de 9 mesos de competició, d’haver superat les diverses fases i eliminatòries del concurs, Est Oest van guanyar el dret a enregistrar un disc en un estudi, realitzar una gira d’àmbit nacional i beneficiar-se d’una campanya de difusió de l’àlbum i la seva presentació.

Així mateix, aquest grup osonenc, va ser el guanyador del premi a la Millor banda en Català + accèssit Fundació La Roda del concurs de música de Badalona organitzat per l’associació La Rotllana i amb la col·laboració de la Fundació La Roda. Aquest és un concurs que promociona les bandes i solistes emergents de l’escena catalana per potenciar la socialització dels joves a través de la música i l’auto producció artística.

Moltes felicitats!